Projekty Zerowasters

Projekt-Sustainable-period-udrzitelna-menstruace-2023

PROJEKT:

Udržitelná menstruace

2023 - ukončený

V rámci Višegrádského fondu a mezinárodní spolupráce jsme na téma udržitelné menstruace společně připravili metodiku workshopu, informační brožuru a kampaň za „zelenou“ menstruaci na sociálních sítích.

Anticena-za-nejbizarnejsi-obal-roku-2021

PROJEKT:

Anticena za nejbizarnější obal roku

od 2021 - aktivní

Anticena za nejbizarnější obal je soutěž, jejímž cílem je poukázat na nesmyslné, nadměrné, nebo klamavé spotřebitelské obaly. Prostřednictvím nominací a následného hlasování chceme vyburcovat společnost k aktivnímu vyhledávání a následnému výběru nejhorších obalů.

tyden-bez-odpadu-zws

PROJEKT:

Týden bez odpadu

od 2022 - aktivní

Mezinárodní příležitost, jak se během jednoho týdne propojit a inspirovat v minimalizaci odpadu a také v udržitelnějším životním stylu. Do události se mohou zapojit jednotlivci, parta přátel, organizace, firmy, školy, ale třeba i kavárny, restaurace, bezobalové nebo jiné obchody, které mají blízko k tématu udržitelnosti.

Zero waste výzva se Zerowasters

PROJEKT:

Zero waste výzva

2023 - ukončený

Projekt podpořený Magistrátem hlavního města Prahy představoval online kampaň, jak se postavit k běžným situacím, kde se lze chovat udržitelněji a přesto se změna nedaří. Formou newsletteru jsme rozeslali 8 praktických, ale i kreativních návodů, z nichž každý řeší podrobně jednu konkrétní situaci. 

Anticena-za-nejbizarnejsi-obal-roku-2021

PROJEKT:

Anticena za nejbizarnější obal roku

od 2021 - aktivní

Anticena za nejbizarnější obal je soutěž, jejímž cílem je poukázat na nesmyslné, nadměrné, nebo klamavé spotřebitelské obaly. Prostřednictvím nominací a následného hlasování chceme vyburcovat společnost k aktivnímu vyhledávání a následnému výběru nejhorších obalů.

tyden-bez-odpadu-zws

PROJEKT:

Týden bez odpadu

od 2022 - aktivní

Mezinárodní příležitost, jak se během jednoho týdne propojit a inspirovat v minimalizaci odpadu a také v udržitelnějším životním stylu. Do události se mohou zapojit jednotlivci, parta přátel, organizace, firmy, školy, ale třeba i kavárny, restaurace, bezobalové nebo jiné obchody, které mají blízko k tématu udržitelnosti.